Retriever iFokus

Retriever

Etikettallmänt
Läst 797 ggr
MonicaLagerquist
2021-01-09 19:09
0

Planer för 2021

Hur ser era hundplaner ut för det här året?

Stolt ägare till tre La permer

Lona
2021-01-09 20:27
0

Först och främst fixa mig själv och mitt knä, sen hoppas jag kunna köra igång mer apportering med Nikka igen. Tanken snuddar vid att starta WT igen men det beror lite på hur hon känns.
Vid 10 års ålder har min hund äntligen börjat lyssna om det är något som är oklart, inte bara *"jag fattar inte jag fattar inte jag fattar inte" *. 😁
Nu skulle hon nog till och med funka som jakthund men det är jag för mesig för.

Annars handlar det väl mest om att hålla henne så fräsch som möjligt. Hon förvånar mig hela tiden, nu är hon fit for fight igen efter juveroperationen. ❤️

Beroende på Covid-19 så tänkte jag ta en tripp till hennes uppfödare utanför Enköping om det passar.
Lite träning, tips och trevligt umgänge. 👍

Vad gäller Charlie så har jag inga jätteplaner. Jobba vidare på samarbete och allmänlydnad, han har kommit så mycket längre än jag trodde var möjligt. ❤️
Hans uppfödare finns mer eller mindre på hemmaplan och brukar ha diverse träffar och kurser. Roligt och ett väldigt trevligt kennelgäng.

Jag har haft tur och fått två helt fantastiska uppfödare, enda nackdelen med Nikkas är att de bor så långt bort.

För er väntar valpmys, förstår jag! ❤️
(Och sånt som är mindre mys med valpar men det hinner man förtränga mellan gångerna.😁)

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
2021-01-10 13:23
1

Vi hoppas på att bli med valp i år.

Stolt ägare till tre La permer