Allmänt

Plocka blåbär

2009-09-10 14:48 #0 av: chrissan

Är det någon mer som har en hund som plockar blåbär? Min gör det, massor, som den äter med välbehag.

Anmäl
2009-09-10 17:05 #1 av: rockygubben

Min gjorde det nyligen.Hon satte sig mitt i blåbärsriset och åt blåbär.Skrattande Hon var alldeles blå där bak när hon var klar.

Anmäl
2009-09-10 17:14 #2 av: chrissan

Tur att min är svart!

Anmäl
2009-09-10 19:25 #3 av: TinaH

hmmm...blåbär vad goott!! :-)

Hoppas att dem lämnade lite åt matte åsså:-)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Anmäl
2009-09-10 20:07 #4 av: maaro

Mina labbar älskar blåbär, Molly är kanon duktig på att plocka själv, Obama är lite lat.

Anmäl
2009-09-10 22:54 #5 av: Cerrolyn

Äta????! Förvånad

Man ska rulla sig i blåbärsriset ju.Cool

MVH Cerrolyn
Sajtägare på Tävlingshundar

Medarbetare på: Hoya, Retriever, Vallhundar
Min hemsida: Ceasars Vänner

Anmäl
2009-09-12 01:10 #6 av: LenaK63

Kom just hem från en semester hos släktingar i Kanada som också har en gul labbetik. Vi tog en promenad i Cyprus Bowl där några olympiska grenar ska förekomma 2010 i Vancouver B.C. Blåbärsbuskarna var höga och lilla Miss Molly lärde sig snabbt att det vi plockade smakade utmärkt. Men eftersom det var ganska höga buskar blev hon inte blå och vi behövde inte heller få ont i ryggen när vi plockade. Vi hade två hundpåsar med oss och den ena blev till en efterrätt med blåbär och grädde och den andra behöver vi inte rapportera!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.