Annons:
Etiketthundar-vi-minns
Läst 950 ggr
MonicaLagerquist
2020-03-30 15:10

Farväl älskade Vic

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har vi fått lov att säga adjö till världens bästa Vic.Han fattas oss så att hjärtat brister.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Lussan20
2020-03-30 15:12
#1

Å , så tråkigt för er! Fina Vic!

Min vackra Ella dog den 24 januari, det är svårt än. Tänker på dig och tomheten som uppstår efter en älskad hund och familjemedlem…Kram från WL🌺

MonicaLagerquist
2020-03-30 16:43
#2

#1 Tack 💔

Stolt ägare till fem La permer

Vixxen
2020-03-30 18:58
#3

Oj, vad tråkigt! Sörjer med er! Vila i frid Vic!

MonicaLagerquist
2020-12-02 12:08
#4

Det gör fortfarande oerhört ont att ens tänka på honom.

Stolt ägare till fem La permer

Lona
2020-12-02 20:42
#5

#4: Jag tänker på er rätt ofta, trots att vi aldrig har setts. Saknaden kan vara näst intill outhärdlig men jag hoppas att den så småningom lägger sig lite och ersätts av de varma fina minnen man ändå har.

Jag saknar Skroffan något oerhört, det är drygt fem år sedan hon lämnade oss men det gör fortfarande förbaskat ont. En del individer kommer närmre hjärtat även om man älskat dem alla.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
2020-12-03 18:42
#6

Jag kan inte se bilder på golden hundar utan att gråta.
Vi letar så smått efter en ny hund men jag har lite svårt att släppa taget om Vic.
Men dyker rätt hund upp så kanske det släpper.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Lona
2020-12-09 09:31
#7

Vissa är svårare än andra att släppa taget om - och kanske är det fint att de kommit extra nära men det gör förjävla ont, länge! ❤️

Rätta hunden dyker nog upp men jag förstår att det är tomt. Jag tänker på WL som hittade en ny kamrat och familjemedlem och min egen Charlie. De kan aldrig ersätta de som lämnat oss men ge oss ny glädje.

Jag skulle absolut inte ha en cairn igen efter Skroffan men plötsligt fanns han där. En tvåårig cairnhane, jag som skulle ha en borderterrier och en tikvalp!
Det är dock skönt att han är inte det minsta lik Skroffan. Annan färg, annat kön, annat utseende och rätt olik mentalt också även om de förstås har gemensamma rasbundna drag.
En egen liten guldklimp men även om han är innerligt älskad så når han inte riktigt lika långt som Skroff - hon var en på miljonen.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
2022-06-12 17:05
#8

Vad han fattas oss.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: