Annons:
Etiketterträninginlärning
Läst 2696 ggr
Candy123
1/1/15, 4:33 PM

Mål under 2015

Har ni några mål som ni vill nå under 2015?

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Annons:
Candy123
1/1/15, 4:34 PM
#1

- Få Boss att bli säkrare på sig själv och inte göra så mycket utfall - Fortsätta att träna agility med Boss så att vi en dag kan komma ut på tävlingsbanorna - Hitta en rallylydnads eller lydnads nybörjarkurs - Kunna ha Boss lös på gården - Lära Lady flera trix - Ha kul!

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

AnneN
1/16/15, 1:59 AM
#2

Vad gäller vardagsträningen har jag så många mål så jag orkar inte rabbla dem, men gällande tävlingsmål så är målet att få 1:a pris på jaktprov nybörjarklass och godkänt resultat i nybörjarklass på rallylydnaden.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lon@
1/18/15, 4:04 AM
#3

För både Nikka och Posh är främsta målet att de skall vara rehabiliterade senast till sommaren. Resten är bara en bonus.

Posh: Start Ekl C-prov i vår med bra resultat. Att Posh kan vet jag, han har tävlat framgångsrikt med sin husse, men att det skall funka med mig vid spakarna är inte lika självklart!

Nikka: Start Ökl C-prov med bra resultat till hösten, det hade vi i och för sig som mål förra året med men på grund av skada och sjukdom så har vi tappat ett års träning.
Få lite koll på fröken när det verkligen gäller på riktig jakt så att hon kan följa med min kompis igen 🙂.

Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie.
Lon@ och Lonaa = samma person, problem med inloggning!

Candy123
6/30/15, 1:37 PM
#4

Lite uppdatering om Bossens mål såhär långt - han har blivit säkrare på sig själv men gör utfall ibland, men det är på väg åt rätt håll - agilityn går frammåt - vi har hittat en rallylydnadskurs och vi skall kanske fara på en inoff tävling i höst - lösträningen gick frammåt men nu behöver vi backa några steg

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Nalidja
7/1/15, 8:42 AM
#5

Min golden är bara 12 veckor, så vi har inga speciella, stora mål detta år förutom att gå valpkurs i augusti ;)

TerreJ
7/17/15, 12:37 PM
#6

Jag gör ingen agility eller utställning med min hund så det blir nog mer lydnad osv :) Så lära honom mer trix, 8an vill jag gärna lära honom så det är mitt mål för iår

 Medarbetare på  djurparker                                                                                                                       För mer bilder http://nouw.com/theresefoto

Annons:
Upp till toppen
Annons: