Annons:
Etikettallmänt
Läst 1427 ggr
naathalie95
6/3/13, 12:01 PM

Hundvakt finnes i Gbg!

Ska ni resa bort i sommar? Jobba mycket eller bara vill ha lite extra hjälp med eran hund/hundar så har ni kommit rätt!

Ras, ålder och storlek spelar direkt ingen roll så länge den är hyfsat väluppfostrad, snäll och trygg. Den ska även vara regelbundet vaccinerad och försäkrad.

Jag är en glad, aktiv och ansvarsfull tjej på 18år som bor i Västra Göteborg tillsammans med min familj. Går mitt andra år på ett naturbruksgymnasium (med inriktning häst) där jag även läser en hel del hund osv. Jag är väldigt tålmodig och erfaren när det gäller hundar och djur överhuvudtaget.

Vad jag kan erbjuda är mycket utevistelse som ex. långa promenader i fin miljö (många olika slingor osv), leka på stora gräsplaner och/eller springa lös i en rastgård och leka. Kan även erbjuda att försöka åka iväg på olika träningar så som agility, lydnad, freestyle, åka och bada/simma osv, även ett hem där hunden kan ligga och slappa och bli ompysslad mm. Spelar ingen roll om ni behöver passning några timmar, en dag eller en vecka. Referenser finns och pris diskuteras.

Låter detta intressant så skriv och berätta gärna lite om dig och din hund, era önskemål osv. Kan skicka lite bilder om så önskas och självklart får ni även komma hit och träffa mig, kolla hur det ser ut osv. Mvh Nathalie, min mejl: naathalie95@hotmail.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: