Annons:
Etikettefterlysning
Läst 3928 ggr
Nathalie-G
12/12/12, 12:04 AM

Floprym

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Undrar om det finns någon mer här inne med en vovve från Floprym? Har världens goaste pojk som fyller 5 år i mars därifrån, hade varit kul om man kunde hitta lite släktingar. Kenneln behöll två av Kiros kullsystrar, en av dom är mamma till Kiros bästa vän. Träffade hunden ute och var tvungen att fråga vart han kom ifrån, Kiro och hans systerson är riktigt lika!

En rejäl pojk på 41,5 kg nu när han är i perfekt hull, med det goaste psyket en hund kan ha!

Annons:
iwannabecool
12/25/12, 10:21 AM
#1

jag har en lite(elle liten och liten, 11 år) tik som heter Floprym Gossip, vet inte om våra hundar har något gemensamt, men ändå lite kul att vi har från samma kennel ;)

Får man fråga vad din hunds färäldarar heter, det kan ju kanske vara någon i min hunds kull, med tanke på åldern asså :)

Nathalie-G
12/25/12, 6:14 PM
#2

Mamma heter Flomrym R Peanut, Pappa Festivals Mc Fie

Vad roligt att du har en floprymvovve, har då någon bild? Kiros stamtavla har du här, Floprym Cafu heter han! :) http://www.rasdata.nu/golden/hund/2008/s3452408.htm

iwannabecool
12/29/12, 3:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min hunds "gammalmormor" (Graceline's Ana Alicia) och din hunds "gammelfarfars far" (NO UCH Graceline's Enston) har samma mamma (Graceline's Face to Grace) !! haha, lite coolt :) jag håller på och kolla din hunds samtavla, kanske hittar fler släktingar! :)

Kom också att tänka på att både din och min hund har ljusa nosar med prickar på Kyss haha :)

min hund :

iwannabecool
12/29/12, 3:04 PM
#4

min hunds stamtavla: http://www.rasdata.nu/golden/stam/10/00010369.htm

hittat ganska många släktingar som våra hundar har gemensamt, dock väldigt långt bak :)

Nathalie-G
12/29/12, 3:05 PM
#5

Sicken snygging, inte tror man att han är så gammal! Vad roligt, alltid kul att hitta släktingar! Haha ja, blekta nosar med fläckar, tycker att det är så charmigt!!

Upp till toppen
Annons: