Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1542 ggr
Frida B
12/11/12, 8:57 PM

Hundvakt 19 dec-2 jan finnes

Hej! Behöver du hundvakt mellan den 19 dec och 2 jan? Då har du hittat rätt :) Jag är en tjej som mer än gärna passar din hund, då jag är ledig de veckorna. Jag går på ett naturbruksgymnasium, är väldigt hundvan (hundvakt sedan 8 år tillbaka)och har haft ett flertal olika raser, bland annat Border Collie, Schäfermix, Papillon, Setter, men har dock ingen egen hund. Positiv förstärkning är någonting jag tror på, och det är viktigt för mig att jag får en god kontakt med hunden, vilket jag alltid får. Själv älskar jag att lära hunden nya saker, och kommer ofta göra detta med hunden.

Vad jag kan erbjuda hunden under dessa dagar: Massa motion, träning (lydnad, spår, trix, vad hunden nu uppskattar och behöver), lössläppning (om hunden klarar att vara lös givetvis) och såklart  massa kärlek och mys hemma. Har ni någonting ni behöver hjälp med (kloklippning, hundmöten m.m) kan jag även där hjälpa till.

Låter detta intressant så tveka inte att höra av er till mig!

Jag bor i Lerum, ca 2 mil öster om Göteborg. Kan nås via telefon (dock bara efter fyra) och mejl

Mejl: fridab.96@gmail.com

Telefon: 0727-33 64 48

Mvh/ Frida

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Upp till toppen
Annons: