Annons:
Etikettnova-scotia-duck-tolling-retriever
Läst 3280 ggr
saga97
2012-01-04 20:39

hund som spyr

våran hund spyr av allt typ…. han har alltid gjort det .. pappas nya tjejs barn e så falska tjejen går i min klass och brukar jämt vara elak sno allas saker förstöra mina saker som m det våre en olycka och nu har hon börjat med hunden hon har alltså gett hunden mat hon gav honnm chocklad då sa jag till henne ordenkligt att hon inte skulle .. men  hon gjorde de sen spydde idjak 5 gr och pappa satte honom utomhus och ( tjejen) skvallrade för sin mamma att jag skrek på henne då skulle jag utan diskution be om urskäkt det gjorde jag inte och pappa låste in mig på mitt rum och idjak fick vara utomhus då hade jag ingen koll vad (tjejen) gjorde så hon gick till min plånbok och snodde pengar 700 kr sen sa hon på morgonen oj jag undrar vad jag ska göra med mina 700 kr sa det sen till pappa att jag trodde att hon snodde  dom de trodde han inte på och sen … bara fortsätter dom och je hunden mat köttbuular kött potatis lök ..osv han bara spyr och spyr är eran hund också så hu gör man för att få det att sluta han spyr också av sin egen mat han får work and performace tror jag det heter från eukanoba

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år

Annons:
NightLily
2012-01-05 13:10
#1

Om Hunden börjar att spy efter att ha ätit choklad så skulle jag rekomendera att ha den till en vet. för choklad är giftigt för hundar och kan förstöra lever och andra organ. Så försök övertala dem att ta hunden till en vet omgående.

saga97
2012-01-05 18:43
#2

det här var för 6 månader sen  och han mr bra nu skulle jag säja dt till pappa igen så skulle han ändå inte tro mig han mår bra nu men hon ger honom allt möjligt nu tycker synd om han som spyr och hur han andas efter usshGråter

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år

NightLily
2012-01-07 02:48
#3

Inte för att vara elak mot din pappa, men kan han inte se att hunden mår dåligt/spyr utan orsak och inte tar hunden till en vet så borde han inte ha djur. Det är som med barn, blir barnen sjuka så går man till läkaren. Samma sak är med djur

Hiro
2012-01-07 23:09
#4

Din pappa verkar inte så *förståndig* en hund ska inte spy utan anledning, och en hund ska inte äta choklad de kan kort sagt dö och om man ger en hund för mycket lök så kan de tappa luktsinnet

saga97
2012-01-09 04:30
#5

happ det blev som de blev pappa gjode slut i helgen nu hoppas jag att hon e så sur satt hon håller sig borta från min älskling

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år

NightLily
2012-01-11 02:48
#6

Inte för att vara elak, men det hoppas jag med.

Annons:
saga97
2012-01-11 02:59
#7

mm pappa måste ha fattat nån gångSkrattande

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år

Upp till toppen
Annons: