Annons:
Etiketterträninginlärning
Läst 2382 ggr
TinaH
2009-03-07 12:16

Kurs-dax!

Nu drar vårens kurser igång igen idag.
Det ska bli så kul.
För han har verkligen utvecklats och mognat.Glad

Nån mer som ska gå kurser?

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

Annons:
Tezza
2009-03-07 14:47
#1

Jag har anmält mig till ett helginternat hos Gunilla Wedeen (Doubleuse kennel). Det är med fokus på ledarskap och avslappning. Ska bli spännande och extra kul nu när jag vill vara väl förberedd på min kommande valp:)

HarrietKiara
2009-03-07 15:40
#2

Jag ska inte gå nån kurs vad jag vet just nu men jag ska hålla kurs i rallylydnad nu i vår. Glad

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

TinaH
2009-03-07 16:50
#3

Rally är kuuul! :-)

Har gått både ettan och 2an med Tyson:-)

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

Cerrolyn
2009-03-08 13:58
#4

Nej det blir ingen kurs i år. Ev om det dycker upp någon helgkurs eller ett träningsläger.

**MVH Cerrolyn

Blandisfantast
2009-03-08 22:27
#5

Jag funderar på att gå en aktiveringskurs med Yatzi! Hade tänkt innan att jag skulle gå agilitykurs med henne, men då hon har växt så himla snabbt så vill jag ligga lite lågt med hoppande med henne nån månad till, så att hon inte skadar sitt skelett. Det ingår lite agility i denna kurs oxå, men kursen startar inte förän närmare slutet av april.

Jag tränar ju agility med Yatzi här hemma, men då tränar vi tunnlar, slalom ingång och sånt som hennes kropp inte tar skada av.

Blandisfantast
2009-03-11 22:49
#6

Haha, jag är förrvirrad (som vanligt), kursen örjar visst slutet av mars och inte i april som jag skrev.

Mitten av april ska jag jag gå en 3 dagars kursmed Teddy i agility som heter "på tävling". Den ser jag verkligen fram emot!!!Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: