Annons:
Etikettallmänt
Läst 1698 ggr
AnneN
2/19/09, 8:25 PM

Intresserad av hundträff i norrbotten?

Förra sommaren blev det inget av det för att det var för få intresserade, men nu är vi fler medlemmar så jag kollar hur många som vill komma i sommar.

Om det blir av så kommer det att vara någon gång under juni/juli beroende på när de flesta kan. Det kommer att vara en hel helg (fredag till söndag) och vi hyr då logi (mest troligt hos Piteå brukshundklubb), om det finns intresse så kan jag även försöka hyra in en instruktör.

Jag har just för stunden inga exakta prisuppgifter men det kommer inte att kosta mer än maximalt 300kr/deltagare, mest troligt blir det betydligt lägre pris.

Priser kontrolleras om jag får tillräckligt många intresserade.

Skriv i tråden vad du svarat och om du är intresserad så skriv gärna vilken del av sommaren du kan.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
AnneN
2/19/09, 8:25 PM
#1

Eftersom det är jag som håller i det hela så är jag givetvis intresserad av att vara med också. Jag är arbetslös och har än så länge inte lyckats fixa sommarjobb så som det ser ut just nu så kan jag hela sommaren.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

CarinaO
2/19/09, 8:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hade varit jättekul om man hade tid :) Vi håller också på med ponnytrav så vi får väl se om det passar oss då :)

AnneN
2/19/09, 8:36 PM
#3

 jag kommer att låta intresseanmälningarna vara uppe till mitten/slutet av maj för att se om det är tillräckligt många som ens är intresserade av att komma.

Som jag lyckades räkna på det ifjol så kom jag fram till att vi bör bli minst 10 personer för att det överhuvudtaget ska vara lönt att boka logi och eventuell instruktör.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Maja
2/19/09, 9:17 PM
#4

Annat: Tyvärr inte i Norrbotten, det ligger för långt bort! :)

Cerrolyn
2/19/09, 10:59 PM
#5

Nej inte intresserad då det är för långt dit.

**MVH Cerrolyn

HarrietKiara
2/20/09, 8:22 AM
#6

#5 Jag gör ju alltid som du Glad Inte intresserad, för långt avstånd

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

Annons:
TinaH
2/20/09, 10:51 AM
#7

Jag tycker det är alldeles för långt bort. Tyvärr.
hade det varit nämre, så kanske.

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

Upp till toppen
Annons: