Annons:
Etiketterträninginlärning
Läst 2123 ggr
minja
4/29/09, 8:41 PM

Klickerhelg i sommar (gbg)?

(hoppas tråden ligger rätt) Lägger ut en tråd här också. Jag en en till skall försöka få hop lite folk en helg (24-26 juli), och jag skulle se om det var någon här som är sugen att hänga på??

Den andra tjejen har två golden och kommer köra lite retriver sök men vi kommer att försöka få ihop så att alla kan få träna det dom vill. mer info på www.klickerforum.se under träffar. Vi måste bli minst 10 personer (då ligger priset på 350 kr om man inte vll ha ett enkel rum då det bli lite dyrare). Ni kan skriva här eller pm:a mig om ni undrar något. Självklart är nybörjare välkommna också.

Annons:
Cerrolyn
4/29/09, 11:39 PM
#1

Thomas och Fanny är super trevliga och super duktiga så jag rekommenderar detta verkligen.

Själv är jag inte intresserad då jag inte kör med klicker på det sättet och det är för långt.

**MVH Cerrolyn

HarrietKiara
4/30/09, 9:40 AM
#2

#1 Thomas och Fanny är inte inblandade i det här. Det är via Klickerforumet och inte Klickerklok. Flört

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

Cerrolyn
4/30/09, 9:42 AM
#3

#2

Ts har skrivit detta i andra sajter och då även nämnt deras namn. Så jag trodde att detta var samma…

**MVH Cerrolyn

minja
4/30/09, 10:27 AM
#4

Jag skrev att en person som kanske skulle kunna tänka sig att vara instruktör går klickerinstruktörsutbildningen för Fanny och Thomas…

Cerrolyn
4/30/09, 2:19 PM
#5

#4

Blandade ihop det dåOskyldig

**MVH Cerrolyn

HarrietKiara
4/30/09, 2:42 PM
#6

#5 Det är sånt som händer. Även den bäste kan ha fel. Skrattande Jag har ju det i bland t ex. Skrattande

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

Annons:
minja
4/30/09, 6:11 PM
#7

Har aldrig hänt mig OskyldigFlört.

HarrietKiara
4/30/09, 7:59 PM
#8

#7 Hi, hi

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

Cerrolyn
4/30/09, 8:46 PM
#9

hahaha

**MVH Cerrolyn

Upp till toppen
Annons: