Annons:
Etikettallmänt
Läst 1985 ggr
kerstinjo
2009-04-20 22:40

Marodörens sida.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På hemsidan www.labrador.filosoferar.se härjar Marodören Amos fritt och bloggar bl.a. för glatta livet.

Vill du vara med på ett hörn så berätta lite om ditt "odjur" och skicka några bilder till labrador@filosoferar.se

Minsann tror jag att t.ex utbrytarkungen och matprovar-Felix borde ha en självklar plats på hemsidan.

På kortet; Hatar röda tjejhalsband.

 Kerstin 

 

Annons:
chrissan
2009-04-21 00:41
#1

Marodörens kusin har nu opererat sin livmoderinflammation. Blev som ny. Dvs marodör igen! Gräver lyor, jagar råttor i vedstapeln, far runt som ett jehu. Hon har rosa tjejhalsband men det hjälper inte.

kerstinjo
2009-04-21 01:15
#2

#1

*fniss* Var det din marodör som grävde så att grannens skjul rasade?

 Kerstin 

 

chrissan
2009-04-21 01:30
#3

Just det, ligger i hårdträning nu. Grävde lya under husses vinterupplagda båt. Gick i ett nafs. Husse stängde till med träpålar, marodörens kusin grävde ny lya och släpade bort träpålarna. Började sedan på en under trädäcket till bastun. Fick inte gräva mera.

Träffade på några intressanta nya djur på kvällspromenaden, har alltid gillat griskött så snabbt iväg efter dem. Husse sa att det var vildsvin och man får ABSOLUT inte jaga dem. Glädjeförstörare.

TinaH
2009-04-21 01:57
#4

Visst är det underbart när våra pälsklingar kan sysselsätta sig själva i trädgården….. Oskyldig

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

chrissan
2009-04-21 08:30
#5

Speciellt när man tänker på all jordbearbetning de bidrar med, i grannens krokusrabatt. Det är snyggare med slumpmässigt utplacerade krokusar och hål emellan dem, tycker marodörens kusin.

TinaH
2009-04-21 12:06
#6

min marodör har nu på morgonen roat sig med och…GRÄVA!!!!Skrikandes

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

Annons:
chrissan
2009-04-21 12:49
#7

Skrattande

Det ligger en hund begraven….. Min granne frågade om det var en grythund (hon grävde sig in i grävlingsgrytet också).

Nej, en apporterande fågelhund sa jag, bara jaktchampions i stamtavlan.

Men jag börjar undra - har retrievers varit grythundar?

Upp till toppen
Annons: