Annons:
Etiketttävlingar
Läst 2400 ggr
giffan
2009-04-16 11:03

Ett test

Följ denna länk så kan man vinna priser. Även ett test villken hund man passar med.

Ganska kul.

Jag blev tippsad att skaffa Wippet, Labrador eller Fox terrier. Ganska olika hundar måste jag säga.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
zabelle
2009-04-16 12:38
#1

Rolig test! Enligt testet skulle jag passa med en aktiv hund, Dalmatiner, boxer eller Springer Spaniel.

Ska det bli fler hundar i framtiden blir det en Retriver av något slag, Golden eller Flatte Flört

Zabelle   

HarrietKiara
2009-04-16 13:29
#2

#1

jag fick samma som du. Vi kanske ska leta uppfödare ihop. Skrattande

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

[jakke94]
2009-04-16 17:26
#3

jag fyllde i allt  och skicka men såg inte några hundraser som skulle passa mig :P

HarrietKiara
2009-04-16 21:03
#4

#3 Det kommer upp länkar där man ska klicka beroende på om man valt flest A, B eller C Glad Klickar du där så kommer raserna upp.

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

[jakke94]
2009-04-16 21:11
#5

tack :)
jag skulle passa bäst till en whippet, labrador eller en foxterrier :P

Blandisfantast
2009-04-16 23:07
#6

Jag skulle visst passa bäst med Dalmatiner, welsh springer spaniel eller boxer…

Skulle jag bli tvugen att välja någon av dom så hade det nog blivit dalmatinern!

Annons:
Vattnadal
2009-04-17 11:01
#7

Det fanns bara 9 raser totalt som man kunde passa med, 3 för flest A, 3 för flest B och 3 för flest C.

Är rätt nöjd med mina raser jag, golden och husky (även om Vidar är underbar, husky/schäfer/Grönländare, ersättes med RR när han inte finns längre, tror jag).

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

alena
2009-04-23 01:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Whippet, Labrador eller Fox terrier passade tydligen mig….

Åtminstone en vinthund, så kanske inte så tokigt, men de andra två… hm, möjligen Labradoren då om den är blandad med vinthund i!

Bilden är på min älskade Shy, Schabrador/Greyhound, som inte finns med oss längre…. Snyft!

siennasmams
2009-08-14 18:55
#9

jösses…
jag måste gjort nå't allvarligt fel, jag…

mitt resultat:

"CITYHUND
Du verkar leva storstadsliv med allt vad det innebär: shoppingrundor på stan, sena utekvällar, begränsat med grönområden för promenader och kanske lite mindre boendeyta. Det går trots detta alldeles utmärkt att ha hund i stan och bo i lägenhet, men du kanske borde välja en hundras som inte är för stor och som heller inte kräver för mycket motion och yta."

Tips på 3 hundraser som passar i stan:

Kinesisk nakenhund (Chinese Crested)

Tibetansk Spaniel

Yorkshireterrier

jo, jag är ju ute och festar HEEELA tiden!
och shoppar gör jag ju JÄMT!

*kan INTE sluta garva*

nu ska jag ta min lilla röding och åka och simma lite, samt träna vattenapportering.

"shoppingrundor och sena utekvällar" - jo, om man kan kalla inköp av godbit och läsk på kennelklubben samt förberedande för helgens utställningsträning "shoppingrunda och sena utekvällar", så stämmer det PRECIS!
*skakar på huvudet*

rockygubben
2009-08-15 20:08
#10

Fick samma som #8.

Upp till toppen
Annons: