Annons:
Etikettgolden-retriever
Läst 4333 ggr
Vattnadal
5/4/09, 6:39 PM

Valp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några foton på vårt underverk. Ännu bara 3 v gammal, så vi vet inte vilken som kommer att flyttta hit i juni än, men en av de 6 tikarna blir det i alla fall!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
Vattnadal
5/4/09, 6:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Vattnadal
5/4/09, 6:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

TinaH
5/4/09, 6:55 PM
#3

Fy bubblan vattnadal du borde ju…Skrikandes

Vilka bedårande sötnosar….man dör ju…..Gråter

Du längtar väll inte?Oskyldig

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

HarrietKiara
5/4/09, 7:14 PM
#4

Sååååå fiiiiiina! Skrattande

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

siennasmams
5/4/09, 7:29 PM
#5

vilka sötisar!
*smälter*

som tur var för mig, så slapp jag välja valp, eftersom det "bara" fanns *en* valp otingad (pga återbud).
hur skulle jag annars kunnat välja???

"äh, du - jag tar ALLIHOP!!!"

*asg*

Vattnadal
5/4/09, 9:20 PM
#6

Några som tittat på dem hade redan kommit med önskemål. Vi ska dit igen när de är 5-6 veckor, men hoppas att uppfödaren hjälper till att placera valparna rätt. Jag vet ju vad jag vill ha, och till vad. Hon kommer ju att känna dem bäst, och kan säkert hjälpa alla att få rätt hund.

#3 Visst längtar jag, men samtidigt känns det lite konstigt. Jag vet ju att jag kommer att få en toppenrelation till även detta lilla guldknyte. Det känns dock fortfarande sårigt i hjärtat efter Raksha. Inte så att jag har dåligt samvete som skaffar ny valp, men en konstig känsla finns helt klart. Hinner säkert bearbeta klart det mer till juni. Det är fortfarande bara 5 veckor sedan hon fick somna in… Tur att jag har Vidar och Ego som håller humöret uppe. Främst Vidar då, som bor inne och är med mig allt han kan!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
TinaH
5/4/09, 9:32 PM
#7

# 6

Jag kan förstå att du vill ha en guldklimp så snabbt.
Ingen valp i världen kan ersätta det man en gång har haft, men det är helt rätt att du tar en ny.

Sedan så tror jag inte något at Raksa vill något annat heller att matte tar en ny guldklimp.Glad

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

Blandisfantast
5/6/09, 11:38 PM
#8

Sjukt söta valpar!!! Skoja om att man blir valpsjuk!!! Jag vill oxå ha en liten vappis (men får nöja mig med 3 jyckar, än så länge…)

Vattnadal
5/25/09, 12:25 AM
#9

Nu har vi hälsat på igen, och en av tikarna är bokad. Jag valde den som var lättast att busa igång och få fart på. Vi hade henne ute en stund (första gången för henne) och det gick toppen. Inga reaktioner ens när jag slöppte min keps uppifrån så den landade framför och på henne.

Tyvärr är stationära datorn död, så jag orkar inte försöka tömma foton till den bärbara ikväll.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

rockygubben
5/26/09, 1:39 PM
#10

Men vilka sötnosar!Kyss

Juliette-
5/26/09, 6:41 PM
#11

Gud vilka helt underbara småttingar

Cerrolyn
5/27/09, 10:48 AM
#12

Stort grattis, tur att du inte tog Andhämtningen då det blev så få valpar där, vet inte om du hade fått då.

Jätte söta vovvar. Ser fram mot de resterande bilderna. För min del får du visa hur mycket du vill, jag blir inte valpsjuk ändå (fel ras).

**MVH Cerrolyn

Vattnadal
5/27/09, 12:09 PM
#13

Jag ska se om jag orkar stoppa in foton i den här datorn oxå, lika bra det, så att de finns någon annanstans än i minneskortet!

Då kommer det uypp foton här, lovar jag!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
Upp till toppen
Annons: