Annons:
Etikettallmänt
Läst 1787 ggr
rockygubben
6/24/09, 9:01 PM

Hur gör ni?

Hur gör ni för att svalka av era hundar?Min brukar få en sval dusch utomhus,det gillar hon.Cool

Annons:
TinaH
6/25/09, 12:32 AM
#1

Härligt! =)

Jag tar vattenslangen, ställer in pistolen på mjukdusch, och sedan får dem svalka av sig. =)

Dem är integlada i det, men när dem väl blir blöta….då njuter dem! =) *Knäpp gökar!* =)

Sedan har jag ett parasoll lågt ställt ute som jag har lagt mjukt under, som dem kan ligga på, men gör dem det?!? NÄ! Det ska minnsan solas, mitt i solen…. =)
Drick vatten har jag på 4 ställen. 2 ute och 2 inne, som byts flera gånger varje dag. =)

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

Vattnadal
6/25/09, 2:19 PM
#2

Vidar vägrar vara inne nu när det är varmt. Fast hundgården duger inte. Lös får han inte vara, då vi har mamma björn med 2 små i området, samt rådjur med smått runt knuten. Han sitter i lång lina på framsidan, har tillgång till sol och skugga, vatten, grus, gräs och betongtrappan. Det bästa är dock sandlådan. Den kan man alltid gräva en sval grop i!

Ska ta fram lilla barnbassängen idag och fylla på med kallt brunnsbvatten tänkte jag.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

giffan
6/25/09, 2:44 PM
#3

Här går chester lös, han ligger för det mesta antingen i bilen eller utanför den i skuggan.

Annars är han där vi är i skuggan!

Vi har även en å som går förbi straxt bakom huset, där brukar han gärna ta ett dopp. Eller så badar han med barnen i sjön, han är som en riktig delfin!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: