Annons:
Etikettallmänt
Läst 2835 ggr
siennasmams
2009-08-23 09:45

billiga hundar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

igår var sienna BILLIG - ja, hon var nästan GRATIS, faktiskt!

hon fick tag på min plånbok (som jag lagt på mitt sängbord), och medans jag satt vid datorn, så passade hon på sprida ut de kort jag hade i datorn - mitt minutenkort låg till exempel en bra bit under sängen - och sedan tuggade hon i sig en halv selma och 50% av biljetten till eva bodfäldts föreläsning på hudiksvalls kennelklubb.

hon fick sig såklart en hel skopa ovett (eftersom jag kom på henne medans hon höll på som bästa att smaska i sig selman), och sedan låg hon och "skämdes" på min säng.

har *du* också en BILLIG hund?
berätta!

ps. bilden är tagen förra helgen, då hon såg ut som "a million bucks" istället - det värde hon FÖR DET MESTA har! *garvar*

Annons:
TinaH
2009-08-23 13:21
#1

Nämen vilken trevlig och gullig vovv som tänker på mattes "sparande" =)

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

AnneN
2009-08-23 16:34
#2

Haha kommer ihåg då Velvet hade stulit husses plånbok en natt… då vi vaknade så låg den sönderflisad i soffan, men sedlarna och bankkort, id-kort mm som var viktigt hade hon så fint lagt i en hög bredvid utan att sätta minsta skråma på det Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

GucciDior
2009-08-23 21:32
#3

Kiro brukar sno sedlar om man lägger dom på bordet eller håller i dom eftersom han vet att vi kommer jaga honom för att få dom - alltså får han uppmärksamhet! :P

Cerrolyn
2009-08-24 23:22
#4

Ceasar har aldrig gjort något sådant faktiskt

**MVH Cerrolyn

Upp till toppen
Annons: