Annons:
Etikettallmänt
Läst 2064 ggr
chrissan
9/10/09, 2:48 PM

Plocka blåbär

Är det någon mer som har en hund som plockar blåbär? Min gör det, massor, som den äter med välbehag.

Annons:
rockygubben
9/10/09, 5:05 PM
#1

Min gjorde det nyligen.Hon satte sig mitt i blåbärsriset och åt blåbär.Skrattande Hon var alldeles blå där bak när hon var klar.

chrissan
9/10/09, 5:14 PM
#2

Tur att min är svart!

TinaH
9/10/09, 7:25 PM
#3

hmmm…blåbär vad goott!! :-)

Hoppas att dem lämnade lite åt matte åsså:-)

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

maaro
9/10/09, 8:07 PM
#4

Mina labbar älskar blåbär, Molly är kanon duktig på att plocka själv, Obama är lite lat.

Cerrolyn
9/10/09, 10:54 PM
#5

Äta????! Förvånad

Man ska rulla sig i blåbärsriset ju.Cool

**MVH Cerrolyn

LenaK63
9/12/09, 1:10 AM
#6

Kom just hem från en semester hos släktingar i Kanada som också har en gul labbetik. Vi tog en promenad i Cyprus Bowl där några olympiska grenar ska förekomma 2010 i Vancouver B.C. Blåbärsbuskarna var höga och lilla Miss Molly lärde sig snabbt att det vi plockade smakade utmärkt. Men eftersom det var ganska höga buskar blev hon inte blå och vi behövde inte heller få ont i ryggen när vi plockade. Vi hade två hundpåsar med oss och den ena blev till en efterrätt med blåbär och grädde och den andra behöver vi inte rapportera!

Annons:
Vattnadal
9/15/09, 11:51 PM
#7

Vittra har lärt sig av stormästaren Vidar, hon äter hallon, smultron, blåbär och nu även lingon. Vidar testar alltid nypon, men de blir aldrig mogna, tycker han, trots att de är röda. Inte ens när de är upptinade efter en vinter, och fortfarande sitter på busken. Får se om Vittra gillar dem…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Upp till toppen
Annons: