Annons:
Etikettpresentationer
Läst 3698 ggr
flikkan77
1/14/10, 2:19 PM

Ny medlem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Hittade precis att det fanns ett Retriver i Fokus och med en liten labbetik på 11 veckor passar det ju perfekt!

Hon heter Hundakärrs Labolina men kallas kort och gott för Lina eller Loppan.

"You just have to belive…"

Annons:
Sannich
1/14/10, 2:29 PM
#1

Välkommen. Vilken fin tik. Nu saknar man valp.. ;) Vad är det tänkt att bli av denna dam?

/Sanna med Flatten Viggo

flikkan77
1/14/10, 2:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med henne men lydnad och bruksgrenarna ska vi väl testa på i alla fall. Har faktsikt inte direkt någon plan än. Det beror på hur hon utvecklas och vad hon tycker är roligt. Vi ska gå valpkurs i vår och sen får vi se.

Än så länge är vattenskålen den roligaste "leksaken" i hela huset. Hon till och med lägger sina saker i den.

"You just have to belive…"

flikkan77
1/14/10, 2:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här kom jag på varför både Linas mage och hallgolvet blir blött när hon dricker. Gräva i vattenskålen är superkul!

"You just have to belive…"

TinaH
1/14/10, 3:12 PM
#4

VARMT VÄLKOMMEN HIT!Glad
Ska du vara!

Vilken härlig Labbe flicka!

Hon har i alla fall fått nys om att vatten är stört-kul!
Snacka om en tjej som kan sin rasstandard Flört

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

flikkan77
1/14/10, 4:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tack TinaH!

Jodå, lilla Lina vet mycket väl att hon ska gilla vatten. Stänger jag inte badrumsdörren ordentligt så har jag en valp i duschen när jag duschar. Dock går hon inte dit när maken är där… lite mysko…

Hon gillar även att bära på saker. Ju större desto bättre och särskilt hinken jag har spån i till kaninen.

"You just have to belive…"

flikkan77
1/14/10, 4:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

… eller den högt älskade sopborsten. Den har vi numera fått gömma undan.

"You just have to belive…"

Annons:
Sannich
1/15/10, 5:46 PM
#7

Haha, känner igen det där.. :) Hö tycker min är fasligt kul att bära på också, och lämna lite varstans.. I sängen, köket, soffan.. :P

Ska ni prova apportering/jakten med henne?

TinaH
1/16/10, 12:50 AM
#8

# 5

HE HE…förståndig liten dam…Vem vill gå in i en duch när en KARL står där…..huvvaFörvånad….man vet inte vad som kan hända…*S*

Min Boy trodde på jobb som Grävmaskinist / Arkelog när han var liten. Oskyldig

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

flikkan77
1/19/10, 6:17 PM
#9

#7 Jag kan inget själv om apportering men det hade varit jättekul att gå någon kurs i det.

Detta är min första renrasiga retriver så jag har inte utforskat alla möjligheter som finns än. Glad

#8 Lina gräver gärna i soffan, vilket inte direkt uppskattas, ute är det så himla mycket snö att det är för kallt att gräva. Eller så har hon bara inte kommit på att man kan göra det ute. Oskyldig

Soffan är rätt gammal så hon kanske leker arkeolog eller antikvikarie (eller vad det nu heter) hon med.Flört

"You just have to belive…"

Upp till toppen
Annons: