Annons:
Etikettlabrador-retriever
Läst 3833 ggr
kerstinjo
2/6/10, 12:33 AM

2 år.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En snäll, mögelletande hund fyller 2 år idag.

Denne intelligente och vackre labbe, jag alltså, har bara fått prickekorv!!Skrikandes

Så om ni har lite gamla godsaker, som ligger och skräpar så får ni gärna skicka dem till mig.

//Marodören Amos

 Kerstin 

 

Annons:
kerstinjo
2/6/10, 12:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Förresten så får ni skicka lite extra godis, för jag har blivit en hejjare på sök och spår.

Jag är suverän på spår- och sök. Jag söker efter grannens tik, hon luktar såååå gott. Det är nog någon hypnotisk parfym, som hon har på sig, för jag blir alldeles konstig och hör inte alls vad matte säger.

//Marodören Amos

 Kerstin 

 

TinaH
2/6/10, 6:43 PM
#2

GRATTIS AMOS!!!

Tänk att en marodör kan bli duktig FlörtSkrattande

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

kerstinjo
2/6/10, 6:51 PM
#3

Japp, han letar inte mögel, han kvalitetstestar inte mattor längre, han kollar inte möblers hållbarhet.

Vad ska jag nu ha honom till?Obestämd

 Kerstin 

 

chrissan
2/16/10, 11:31 PM
#4

Hej Marodören!

Jag fyller 5 år om några dagar och har en ny hobby. Bita sönder husses böcker. Det är jätteroligt! Och så jagar han mig runt, det som jag tycker är så kul. Han får ju skylla sig själv när han bara sitter vid datorn och jobbar, tristmånsen.

Ge inte upp än, det finns massor av kul bus att hitta på för en retriever. Man behöver inte vara "väluppfostrad" som de kallar det hela livet.

Hälsningar

Izla

TinaH
2/17/10, 2:31 AM
#5

Izla…. Boy här… Jag fyller 2år i slutet av Mars….

Kan inte jag få bus-tips, i födelsedagspresent av tant?

Väluppfostrad….hmm…vad betyder det?

Hälsningar
Boy

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

[rightPAW]
11/24/10, 9:36 PM
#6

Ååååh Amos! Flytta hem till mig så ska jag skämma bort dig rejält snygging! Kyss

Annons:
Upp till toppen
Annons: