Annons:
Etikettannonstorget
Läst 17597 ggr
Pippiluren
1/13/16, 1:29 PM

Omplacering flatcoated retriever

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi måste tyvärr hitta ett nytt hem till vår hund. Nelson är en kastrerad renrasig flatcoated retreiver hane på 4,5 år. Sedan vi fick barn för 5 månader sedan har vi märkt att han inte alls trivs med barn. Nelson behöver alltså bo i ett hem utan barn. Nelson är tränad i apportering, viltspår, vardagsydnad och personspår. Han är van med andra hundar och katter, älskar att åka bil och har inga problem att vara ensam hemma. Har du rätt hem för Nelson? Tveka inte att kontakta mig vid frågor.

Annons:
tulinia
1/14/16, 9:39 AM
#1

vad fin han är 😍jag har en svaghet för bruna flattar! 
Jag önskar dig och Nelson all lycka!! Skriker till om jag hör något!

RebeccaNilsson
2/1/16, 7:00 PM
#2

Hej! Jag är väldigt intresserad om det fortfarande är aktuellt! Maila mig! Becca-bob91@hotmail.com

Uddo Bjuhr
2/11/16, 11:57 PM
#3

Heja Efter 8.5 år blev min hund ( flat ) sjuk och fick gå in i " hundhimlen" saknar henne som reskompis/vän och tror att Nelson skulle trivas hos oss utifrån din beskrivning Hör gärna av dig Uddo

Uddo Bjuhr
4/2/16, 3:27 PM
#4

Heja Har Nelson hittat ngt nytt hem ? Är fortfarande intresserad om det inte har löst sig. Uddo

Uddo Bjuhr
4/2/16, 3:29 PM
#5

Heja Har Nelson hittat ngt nytt hem ? Är fortfarande intresserad om det inte har löst sig. Uddo

inkis.52
2/3/22, 10:34 PM
#6

#0: Hej!
Vi är ett pensionsnärspar som har haft en flat. Tills för några veckor sedan då vi blev tvungen att avliva henne då hon fick fel på sina njurar och det fanns inget att göra. Det var så klart fruktansvärt tråkigt . Våran Zussi var väldigt hjälpsam då jag är rullstolsburen så plockade hon upp grejer som jag tappade hämtade saker från köket och hämtade även min man så hon var otroligt snabbläddra det var som som förstod vad jag behövde.
Därför skulle vi väldigt gärna vilja ha Nelson och lära upp honom till min hjälpande hand.och
att följa med på promenader osv. Vi bor i villa har relativt stor tomt samt skog och natur intill knuten..

Annons:
[Tismon]
2/3/22, 11:14 PM
#7

#6: Denna tråden är 6 år gammal

Upp till toppen
Annons: