Annons:
Etikettlabrador-retriever
Läst 2069 ggr
[SophD]
11/17/13, 3:50 PM

Kräker

Hej! 

Min labbe har nog ätit något dåligt. Hon är bra på att äta allt från bajs till döda djur. Men bar alltid koll på henne när jag har henne lös. Dock idag när vi var på stranden, såg jag att hon åt på något. Men sedan släppte hon det och sprang mot mig eftersom jag kallade på henne och gick bestämt mot henne. 

Några minuter senare kräket hon upp precis allt hon har i magen på stranden + äter gräs ?? Har läst nu att det är ett normalt beteende hos hundar när dom är dåliga i magen osv. Hon har ätit massor gräs, och kräkt upp det också. 

Nu ligger hon är hemma och har typ som kvälningar. Hon ställer sig vid dörren och vill ut, då springer hon och käkar gräs och kräket upp det då och då. 

Hur ska jag göra nu? Har inte haft henne så länge.. 

Ska vi skippa hennes mat som hon får kl.17.00? Ringa veterinär? Hon är pigg annars, svansen viftar… Men är ändå orolig för henne. Tack

Annons:
Cazzos
11/17/13, 3:55 PM
#1

Säkrast är nog om du ringer vet och rådfrågar.. Jag hoppas att det löser sig 🙂


[SophD]
11/17/13, 4:15 PM
#2

#1 Tack! Just nu ligger hon och sover och det verkar som om det har lugnat sig. Men om det fortsätter ringer jag direkt 👍

Cazzos
11/17/13, 6:05 PM
#3

Förresten, spyr hon mycket vatten eller är det bara maginnehåll? Hur mycket vatten dricker hon? Är hon pigg på att äta mat?


[SophD]
11/18/13, 11:35 AM
#4

Hon är hur pigg som helst. Har allt under kontroll nu, tack :) Nej han hon spyr bara maten, inget vatten!

Upp till toppen
Annons: